Wednesday, January 9, 2008

I'm back

Pois si, non teño moi claro onde pero nalgures debo estar de volta.

Foron unhas vacacións breves pero intensas, que diría un que eu sei. Foi bo vervos a todos os que vos puiden ver e, evidentemente, a algúns non cheguei e en todos quedei curto na cantidade de tempo adicada.

Como as palabras non dan para relatar voume quedar coas fotos que valen un mundo. Os vídeos mandareinos por correo que non quero arruinar a vida a ninguén.

Compostela Christmas 2007 032

Compostela Christmas 2007 056

Compostela Christmas 2007 088

Compostela Christmas 2007 089

É cousa miña ou hai un que sae en todos lados?

En fin, será o que ten ter fotoxénico... Houbo, teño, moitas máis que chegarán polas vías reglamentarias. Aínda que as fotos corresponde á etapa das vacacións que pasei en Compos, moitos outros entre familia e amigos estivechedes presentes e se agradece.

Vémonos na próxima!

P.S. Saúdos a miña curmá Loli que o pediu expresamente, a ver se na próxima merco algunha colonia ou máis Ron Quina :)

3 comments:

Anonymous said...

Que os bicos crucen alfándegas, eu non che teño visado.

Anonymous said...

e a min non mo dan!...O visado, digo.
Saudos desde confins diferentes deste mundo!

Anonymous said...

i´m also back. conectate joer.