Wednesday, June 13, 2007

Con comentarios

Levo moitos días sen postear, pero fixen moitas cousas como conseguir un shitty prepaid celular porque non teño historial de crédito (paranoicos, coño!) e... vai, non me lembro. Ah, ir a concertos de blues e de música clásica ao aire libre, pero coma sempre esquecín levar a cámara.

Tamén descubrín unha páxina na cal subes unha foto e che din a que famoso te pareces, para que vexades o ben que funciona aquí tedes os sorprendentes resultados:


Ante tamaño despropósito fixen outra proba cunha foto máis sinxela: de fronte e sen nada de fondo, como vedes mellora:


Se aínda así vos atrevedes a xogar, aquí tedes a dirección http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php?collage=1

3 comments:

Anonymous said...

Cando tenha unha foto a man xa o probarei. Nunca antes fun tan consciente do que te parece a Jennifer. Tes futuro nese pais, non o esquezas, o importante e sacar un primer single pegadizo; e se logo vas mal sempre poderas volver e cantar aqui no programa da galega. Anygüei, ghustabame mais o Tequele-Tequele.

Hariainn said...

Ai, non sabes a que montaches, que tontería de xoguete, pero cantos minutos perdidos...
Está divertido o carallo este...
Pois non me di que me parezo a Jennifer Connelly, estou por empezar a tocarme... XD
Saúdos meu.

Vicisitud y Sordidez said...

¿Es uno de los que sale Jason Bateman, el de Arrested Development?

Nunca olvidaré cuando vi "Teen Wolf 2". ¡El prota era IGUAL que tu hermano! Feck, hasta a día de hoy Mick recuerda el nombre Jason Bateman. Y añade "Qué pelaso..."