Wednesday, April 15, 2009

Conquistando o mundo

Non eu, outros.

Eu polo dagora confórmome con moito menos. Pero hai que din por aí que o CEO de Apple, máis coñecido como o Jobso, pode andar tentando algo.

Neste documento segredo de Gizmodo, podemos velo no seu traxe de faena, moi distinto do clásico xersei preto.



Con todo, desde o meu humilde punto de vista, non sería malo que antes de dar un paso tan grande como a dominación mundial, lle botase unha ollada a Itunes.

Si, ese esterco do software ao que están vencellados os Ipod. Non só é lento, reorganiza pastas como lle dá a gana e tende a duplicar cancións.

Iso, con todo, é só parte do plano para a dominación do Jobso, ao fin Itunes é unha tenda e compórtase como tal.

O que me levou a escribir isto é a súa particular clasificación dun grupo bastante raro, que ninguén debe coñecer.



Seica os Who fan Blues...

Debe ser o campo de distorsión da realidade.

2 comments:

Gaby said...

El Itunes es horrible. Yo me he agarrado unos cabreos por su culpa antológicos.

Y ya si tienes 2 Ipods diferentes gestionados por el mismo Itunes es pa mear y no echar gota...

Por cierto, has visto el vídeo de beyonce y ana kiro? es una tontería, pero es gracioso....


http://www.youtube.com/watch?v=EOFvfADDjm8

Anonymous said...

pa cando unha partidilla?

inda non entrenei muito, xa non funcionan os vellos trucos do II

bicos dende bieito's landen

joe