Monday, July 23, 2007

Arte contemporánea

Non hai moito (onte), contáballe a alguén sobre a incongruencia de falar dun "museu" de arte contemporánea. Eu gosto especialmente dos grandes e famosos (quen non), porque son un cruce entre exposición para os sentidos e parque de atraccións. Se ben tamén recoñezo que non poucas veces me vexo superado por algunha das obras expostas.

Este semana estou planexando visitar o Art Institute da cidade, espero mudar o meu costume e lembrar a cámara.

A todo isto, a intención deste post era amosar cunha fotografía que non son o único en pasalo ben coa arte contemporánea.




Véndoos tan atentos até semellan xente seria ;)

Aprezo novas incorporacións e tamén que os bos e as boas seguen coma sempre. Bo sabelo.

Disculpade a licenza de colgar unha foto allea, é o risco de compartila comigo.

PS Algo rin, pero estaba no traballo e tiven que disimular.

3 comments:

Anonymous said...

Non se lle daba mirado a cara...

AnnaRaven said...

No museu da arte contemporanea de Edimburgo tenhen tres traves gordas con tres campas e unhas cordas. Nunha habitacion baleira e pintada de branco, claro.
Marti e mais eu ficamos fascinados.

Anonymous said...

ui ui, difusión libre do material gráfico persoal!hehe.
A verdade é que estaba ben curiosa a peli esa con montañas de papel albal voando...ups!así contado parece moito menos artístico e serio...porque ten que selo,non?
Acabo de rematar o curso de profes!e lisco que creo que hoxe comezamos a celebrar unha "festividá"...algo da Galiza ou algo así...
Bicos ;)