Monday, February 18, 2008

Chicago Auto Show I

Non moita política neste post, que máis ben trata unha das miñas facetas superficiais. Como di o título o tema vai de autos.

ChicagoAutoShow2008081_thumb2

Pasei máis tempo na área adicada aos carros europeos e xaponeses cá nos americanos, aínda que hai que recoñecerlles que algúns teñen o seu punto, con certeza.

Houbo moitos concept cars, algúns deles incluso boas ideas. Para comezar un pequen detalle de estilo por parte de Toyota.

ChicagoAutoShow2008003_thumb2

ChicagoAutoShow2008002_thumb2

Como podedes ver é un Yaris ao que lle quitaron todo o superficial como o teito, os asentos máis aló do que lle corresponde ao conductor, o parabrisas... Estou seguro de que nunca chegará a producirse pero tamén é seguro que é un aparello divertido de conducir en estradas con cruvas.

No mesmo estand estaba o A-BAT, un pick-up híbrido futurista con moitas solucións que serán incorporadas en futuros modelos. Compre lembrar que Toyota está a facer moitos cartos fóra de Europa co Prius e segue a ser a marca máis asociadada coas tecnoloxías menos contaminantes. Por iso non dubidan en facer énfase no seu sistema e dado que xa contan cunha chea de modelos híbridos, engadir unha pick up on resulta nada estrano neles.

ChicagoAutoShow2008006_thumb2

ChicagoAutoShow2008011_thumb2

Un dos prototipos máis belos foide Honda. Trátase do CR-Z, un modelo compacto de líñas moi interesantes que pode marcar o deseño das gamas vindeiras.

ChicagoAutoShow2008021_thumb2

ChicagoAutoShow2008024_thumb2

Pasamos a Nissan pero esta vez cun modelo que vai para a rúa, ou mellor dito para os circuítos porque o GT-R ten un sistema que limita a velocidade a 180km/h que só se desconecta cando se entra en circuíto. Como sabe o carro que estamos nun circuíto? Pois usando o GPS de serie. Con todo non será até o 2009 que chegue ao mercado este pequeno de 480cv conseguidos mediante sendos turbos nun compacto motor V6.

ChicagoAutoShow2008028_thumb2

ChicagoAutoShow2008033_thumb2

No comments: